با دبیران علمی کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای بیشتر آشنا شوید.                دعوت از شرکت‌های فعال در حوزه‌های شبیه‌سازی و واقعیت مجازی/افزوده/ترکیبی برای شرکت در نمایشگاه جنبی کنفرانس
  اخبار کنفرانس
با دبیران علمی کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای بیشتر آشنا شوید.
کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» روی سه محور علوم انسانی، فنی و هنر متمرکز شده است و به‌همین لحاظ از اولین سال برگزاری، سه دبیر علمی مجزا برای هر شاخه داشته است.
1396/08/23 ادامه مطلب


دعوت از شرکت‌های فعال در حوزه‌های شبیه‌سازی و واقعیت مجازی/افزوده/ترکیبی برای شرکت در نمایشگاه جنبی کنفرانس
کمیته‌ی برگزاری کنفرانس از شرکت‌های فعال داخل و خارج کشور جهت شرکت در نمایشگاه جانبی سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» جهت ارائه‌ی محصولات خود در حوزه‌های شبیه‌سازی و واقعیت مجازی/افزوده/ترکیبی دعوت به‌عمل می‌آورد.
1396/08/15 ادامه مطلب


 نکاتی جهت ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس بازی های رایانه ای
ضمن تشکر از دوستانی که تاکنون مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس "بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها" ارسال نموده‌اند، خواهشمند است قبل از ارسال مقالات نکات زیر را مدنظر قرار دهید
1396/08/09 ادامه مطلب


کپی برداری از کنفرانس بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان از منظر علمی اعتبار ندارد
همایش‌هایی که با کپی‌برداری از کنفرانس دانشگاه اصفهان که به‌عنوان اولین واقعه پژوهشی کشور در حوزه‌ بازی‌های رایانه‌ای اعتبار خاص خود را دارد، توسط مؤسسه های متفرقه در حوزه بازی‌های رایانه‌ای برگزار می شود، ارتباطی با رویداد پژوهشی سالانه‌ دانشگاه اصفهان ندارد و از منظر آکادمیک فاقد اعتبار است.
1396/04/30 ادامه مطلب


 آغاز به کار دبیرخانه‌ی سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه ای دانشگاه اصفهان
سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه ای بهمن 1396 در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
1395/04/23 ادامه مطلب


  معرفی کنفرانس
برای سومین سال پیاپی و برای نخستین بار با رویکرد بین‌المللی، دانشگاه اصفهان میزبان معتبرترین رویداد پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای است. سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد، محلی برای ارائه‌ی پژوهش‌های جدید در شاخه‌های مختلف بازی‌های رایانه‌ای از جمله روانشناسی، جامعه‌شناسی، فناوری اطلاعات، هنر، پزشکی، مدیریت، اقتصاد و سایر علوم وابسته است تا محملی برای تحلیل و تولید بازی‌های رایانه‌ای فاخر  باشد. ظرفیت‌های سرشار صنعت بازی‌های رایانه‌ای در خلق ثروت در کنار کارکردهای آن در حوزه‌های هدفمند مانند آموزش، درمان، تبلیغات و فرهنگ‌سازی در کنار آسیب‌های بالقوه‌ی آن از جنبه‌های مختلف، نیاز به پژوهش‌های عمیق در این حوزه را بیش از پیش عیان می‌سازد و دانشگاه اصفهان بنا بر رسالت خویش و پس از برگزاری اولین دوره کنفرانس در بهمن ماه ۱۳۹۴ و دومین دوره در بهمن ماه ۱۳۹۵، امسال نیز به این مهم همت گماشته است.
 
کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»
•  از حمایت نهادهای معتبر علمی و فرهنگی و اجتماعی سود می‌برد.
•  امکان ارزیابی ایده‌ها و مقالات پژوهشی توسط بزرگترین شبکه‌ی پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای (شامل بیش از 200 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های داخل و خارج کشور) را فراهم می‌آورد.
•  مقالات شما را در معتبرترین نمایه‌های داخل (سیویلیکا و ISC) و خارج کشور به پژوهشگران دیگر عرضه می‌کند.
•  با مجلات معتبر علمی داخل و خارج کشور در ارتباط است و برای چاپ نسخه‌ی گسترش‌یافته‌ی مقالات برتر کنفرانس با آنان رایزنی مؤثر انجام می‌دهد.
•  به لحاظ سابقه‌ی برگزاری، اصالت، ماهیت علمی برگزارکنندگان و رعایت اصول علمی در داوری و پذیرش مقالات، اعتبار پژوهشی مقالات پذیرفته شده در آن تضمین شده است.
•  امکان ارتباط مستقیم شرکت‌کنندگان با شاخص‌ترین پژوهشگران داخل و خارج کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای که امسال مهمان کنفرانس هستند را فراهم می‌کند.
•  با دعوت از مهمانانی از دانشگاه‌های فعال جهان در حوزه‌ی بازی‌سازی، فرصتی ناب برای رایزنی با آنان جهت ادامه تحصیل در این رشته را فراهم می‌کند.
•  میزبان شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی‌های نوین بازی‌سازی است تا در کنار پژوهش‌های علمی، شرکت‌کنندگان را با آخرین دستاوردهای فنی نیز آشنا کند.
 
نگاه ویژه‌ی این دوره به فناوری‌های نوین شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی اختصاص دارد و پژوهش‌های مرتبط با این محورها جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت. مانند ادوار قبل، ماراتون بازی‌سازی نیز همزمان با کنفرانس برگزار می‌شود تا بازی‌سازان نیز در این رویداد سهم ویژه‌ی خود را داشته باشند.
 
کمیته‌ی برگزاری کنفرانس از عموم پژوهشگران، بازی‌سازان، صاحبان دانش و فن، مدیران اجتماعی و فرهنگی و کلیه‌ی علاقمندان و صاحب‌نظران دعوت می‌کند با حضور خود در این رویداد پژوهشی و ارائه‌ی مقالات و محصولات ناب خود، به رونق این کنفرانس که متعلق به تک‌تک آنهاست، کمک کنند.
دبیرخانه کنفرانس
آدرس پستی: اصفهان- خیابان هزار جریب- دانشگاه اصفهان - مرکز کارآفرینی - طبقه همکف - مرکز تخصصی بازیهای رایانه ای دانشگاه اصفهان - کدپستی ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
تلفکس: ۳۷۹۳۲۱۲۷-۰۳۱
دسترسی سریع: ۴۰۷  ۷۵۰۰  ۰۹۱۳
پاسخگویی: ساعت ۹ تا ۱۳ شنبه تا چهارشنبه
پست الکترونیکی:
                    cgco2018@res.ui.ac.ir
                   cgco2018@gmail.com
 

 

 

 

 
کانال تلگرام: 

توئیتر:
 @CGCO_Conference

  
روز شمار همایش

081
  برگزار کنندگان
  حامیان